dimecres

Benvinguts al recó dels clàssics


Des d'avui tenim una nova forma de comunciació, perquè fins ara ens veiem a classe i prou peró ara podrem parlar encara que estiguem a casa.

M'agradria que em llegissiu molt, que enviessiu aquelles coses que prepararé per vosaltres i que fns i tot em preguntessiu aquells dubtes que tingueu.

Aquí podrem compartir experiències, trobar exercicis, sol·lucionar dubtes i parlar, podeu enviar les vostres paranoies, posar els treballs que volgueu publicar etc... en fi es l'espai que compartim i que ens ajudarà a aprofundir i millorar en els nostres coneixements.


1 comentari:

Juanma ha dit...

Ola Fernanda que tal?
Esta molt wapo aixo,esta molt ben fet, i no es per fer la pilota eee.Ja e vist que ens has penjat un munt de coses que ens ajudaran per la sele,mersi!!!
Ja ens diras com es fa per penjar totes les coses aqui perque jo no tinc ni idea,soc molt torpe per aquestes coses...
Bueno,ja ens diras algo de com es fa aixo.